sens życia itp.

czwartek

Kryzys finansowy jest smaczny i zdrowy

Rynek jest jak św. Mikołaj.
Wszyscy w niego wierzą, choć nikt go nie widział.
Któregoś dnia przyjdzie i da nam wszystkim prezenty,
lecz tymczasem jego elfy uciekły do ciepłych krajów z workami gotówki.
Więc musimy oddać mu swoje pieniądze,
bo inaczej już nigdy nie będzie prezentów.
Tak naprawdę, to nie musimy,
nasze państwa zrobią to za nas.
Chodzą ze św. Mikołajem
do tych samych klubów,
więc wiedzą, czego mu potrzeba
i mu to dadzą, bo przecież są kolegami.
Gusta Mikołaja są proste. Lubi pieniądze
l lubi się w nich tarzać,
dlatego obiecuje wszystkim prezenty,
jeśli oddadzą mu swoje pieniądze.
Św. Mikołaj jest jak giełda.
Jeśli będziesz w niego wierzył,
na pewno dostaniesz prezent.
Chyba, że akurat jego elfy uciekną do ciepłych krajów,
z workami gotówki na plecach.
Jak na przykład teraz.

4 Comments:

Anonymous b0vv blog said...

kryzys dobry na wszystko, chyba powierzę świętemu moje pieniądze, skoro jest święty to mi ich nei zabierze co>?

21:19

 
Blogger mrufcyn said...

Jaś Kapela nie istnieje.
Nie figurujesz nawet w wikipedii,
czyli Ciebie nie ma.
A jak uważasz, że jest inaczej,
to idź swojej utraconej męskości
szukać w przedszkolu.
Czemu święty Mikołaj nie może mieć dzieci?
Bo się spuszcza w komin.
I Ty jesteś dla mnie właśnie tą figurą tragikomicznego Tatunia,
który zanim udało mu się ubrać majtki na odpowiednią stronę
już zaczyna rozstawiać wszystkich po kątach. I robi to tylko po to, żeby ostatecznie obudzić się z siusiakiem zatrzaśniętym w pułapkę na szczury, bo taki jest właśnie mniej więcej Twój arcynarcy poziom.
Jak chcesz mnie wyzwać na pojedynek narcystyczny, to też to przyjmę, bo widzisz jeśli Tobie się wydaje,
że plujesz na słoneczko,
to ja jestem w Twojej
głowie żaróweczką...
i pisał bym dalej,
ale mi się nie chce.
No bo jeśli Jasiu Kapela
nie istnieje, to czy
istnieje Kapela Jan?
Waham się.

17:23

 
Anonymous Anonimowy said...

Jesteś moim królem i chwała Ci ... NIE

22:22

 
Blogger Unknown said...

Jasiek, nie będziemy się pieprzyć, ja po prostu bardzo chcę zostać twoją dziewczyną <3

19:44

 

Prześlij komentarz

<< Home