sens życia itp.

czwartek

czesław niemen gubi sens a następnie go odnajduje

to był czwartek a może
piątek. przestałem liczyć dni.
moja lewa noga nazwała mnie gejem.
prawa nic nie mówi. siedzę na łóżku
i myślę ile zawdzięczam
kolesiom w czarnych sombrero.
i chyba nikt. niiiiikt.
nie powie mi.
nie pocieszy mnie.

cywilizacji śmierci
ciągle jednak mnie kręci.

lecz ludzi dobre woli jest więcej
po trotuarach spacerują z psami
mają trzewiki i marynarki
nie patrzą mi w oczy
czuję się jak trup

cywilizacja śmierci
tym bardziej mnie kręci

8 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Straszne gówno,
straszne gówno,
ja pierdolę
kurwa, kurwa...

jaś kapela masz dziś w ryja
od dziś w ryja
masz ode mnie
jak w mordę.
zapierdolę cię skurwysynu,
nie czuj się bezpieczny.
mały gnojku
za całe twoje gówno
które nazywasz pisaniem,
ale powiem ci coś stary,
ty nie piszesz
– ty srasz...

straszne gówno
ja pierdolę
kurwa, kurwa
masz dziś w ryja...

10:41

 
Anonymous Anonimowy said...

e kurwa fajne to jasiu.

serio. mogę Ci napompowac rower?

19:52

 
Anonymous Anonimowy said...

Jaśku,
od pewnego czasu
możemy zamówić elektronicznie
Twą Reklamę w bibliotece przy ul.Szajnochy

Tym razem to nie Świetlicki brejka wszystkie rule

23:34

 
Anonymous Anonimowy said...

nie dość, że sobie taki blog założę (powinny Ci Google zapłaić, ekhm...) to jeszcze mam stały namiar na Ciebie:) a co do kolegi komentującego...wolę Twoje sranie, niż jego pisanie, którego nawet nie można nazwać sraniem!

22:07

 
Anonymous Anonimowy said...

na arturze t. chyba eksperymentowali na lekcji chemii w szkole.mrrr.

21:54

 
Blogger paranoid said...

Cywilizacja śmierci. ehmm.
mnie też

22:47

 
Blogger gintrygi said...

Ten komentarz został usunięty przez autora.

14:41

 
Blogger gintrygi said...

ojapierdolę jaka zawiść w komenciach, a jaka płytka , ojapierdolę

14:42

 

Prześlij komentarz

<< Home