sens życia itp.

poniedziałek

80% przeciętnych ludzi uważa się za wyjątkowych

większość moich znajomych to postacie tragiczne
może dlatego się znamy
też kiedyś byłem postacią tragiczną
potem spuściłem wpierdol
wszystkim moim negatywny bohaterom
masakrę tę przeprowadziłem co prawda w wyobraźni
ale to wystarczyło
pomaga mi też świadomość
że mam fajniejsze laski i więcej kasy na wódkę
niż moi(pies ich trącał) chłopcy do bicia
a moje miasto rodzinne odwiedził steven segal
te oraz inne proste przyjemności
sprawiają że mogę się poruszać w postawie wyprostowanej
z punktu stochastycznego a
do punktu peremptoryjnego b
te oraz inne trudne słowa
dają mi poczucie że jestem lepszy niż większość

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

A co jest miarą tej "lepszości"? Mam wrażenie, że mierzysz cudzą i dość kiepską miarą.
pk

14:57

 
Anonymous Anonimowy said...

jas kochamy cie

21:14

 

Prześlij komentarz

<< Home